Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Kaisa - 7 augusti 2011 20:53

Heej!!! idag har jag varit hos Annie, min kusse  ja har inte gjort så mycket idag 

ja har velat vara me Ange idag men...  iaf, just nu så har ja(som sagt) varit hos Annie! vi(min famely) fick låna hennes keyboard  älskar att spela piano 

Hehehe!  ja ska spela piano nu, sen ska hela familjen se den sista skivan av: jurassic park  YEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!! ska som sagt spela piano nu, Byer! xD

Av Kaisa - 7 augusti 2011 08:57

hej hej! idag vakna ja kl: halv 9  de e första gången ja gör de helt själv på hela sommaren  iaf, just nu så ska ja se på sommarlov, ska blogg samtidigt  hihi! vet ni?  programledarna heter: Malin o kringlano kringlan säger att hans doktor heter ringlan  ja tror inte på de!  hehe men vrf skulle ja bry mej xD aja, måste gå, ja vill se på M.I.high med båda ögonen om man säger så  Byer! som sagt: Byer!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, ja skriver om mitt liv och va ja gör på dagarna :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

gästbok

bilder

  Denna bild vill ja att alla mina bästisar ska förstå att ja älskar dem som bästisar och att dem inte behöver vara någon annan för at bli älskad<3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards