Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Kaisa - 8 augusti 2011 22:19

tjaa! idag har ja varit o badat me mommo, totto o akke sen så va vi hos mommo o kolla på tv o annat sånt  sen så gick vi till lekparken o lekte gunggissning  sen så ville ja gå ut me mira(min katt) vi bar mira upp för stigen men när jag gick förbi mommos grannar så smet hon  me kopplet på  sen så letade ja o totto i flera minuter  innan vi fattade att vi inte kunde hitta en så shygg katt  ja har gruvat mej mycket över va som kan ha hänt henne... hoppas att hon mår bra  men just nu chattar ja me världens bästa kusse: Totto  Aa, Byer!<333 xD

Av Kaisa - 8 augusti 2011 13:36

hej!!! sorry att ja inte skrev idag morse  men ja skriver nu istället(tillfälligt)  just nu så håller ja på me min nya rubiks kub sen så ska ja åka o bada me världens bästa kusse: Totto  iaf, min kompis ringde mej o ville prata när ja va påväg hem från stan, faktist kul  LÄNGTAAAAAR TISS JA ÅKER O BADAR PÅ SOLÄNGET ME TOTTO!!!  Aa: Byer!<333 xD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, ja skriver om mitt liv och va ja gör på dagarna :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

gästbok

bilder

  Denna bild vill ja att alla mina bästisar ska förstå att ja älskar dem som bästisar och att dem inte behöver vara någon annan för at bli älskad<3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards